پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران
بازاریابی گردشگری : ( بازار یابی خدمات )
با وجود اینکه برخی از عناصر مهم بازاریابی کالاها و خدمات یکسان اند چند ویژگی کلیدی بازاریابی این دو حوزه را از یکدیگر متمایز می سازد . عبارتند از :
ناملموس بودن
تفکیک ناپذیری
تغییر پذیری
نا پایداری
فقدان مالکیت
جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد .
در تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر یکسال باشد .
پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران
نوشته پاروپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد.
لطفا از لینک زیر دانلود کنید
- ۹۶/۰۷/۲۹