دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

مرجع دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

  • ۰
  • ۰

عکس پروفایل عاشقانه و غمگین برای تلگرام و اینستاگرام

عکس پروفایل

در سایت عکس تکست شما می توانید عکس پروفایل های جدید عاشقانه، غمگین ،خنده داره، مناسبتی، مذهبی و... را همراه با توضیحات به صورت دسته بندی شده مشاهده و دانلود نمایید. و با قابلیت جسنجو به راحتی میتوانید عکس نوشته مورد نظر خود را پیدا کنید و برای عکس پروفایل تلگرام و همچنین اینستاگرام استفاده کنید.

عکس پروفایل عاشقانه

مجموعه ای از عکس نوشته های عاشقانه جدید و زیبا برای پروفایل، نمونه ای از متن های عاشقانه: عشق جانم تو حتی اگر آرام هم نگویی دوستت دارم، من عشق را در چشمان تو می‌خوانم. آغوش باز کرده‌ام از وقتی که تو “مهمانِ” خانه من شده‌ای. این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد، میلرزد. عشق یعنی انقدر کسی رو دوست داشته باشی که پیر شدن با اون رو بپذیری. دست به دست جز او می‌نسپارد دلم، زانک طبیب غم این دل بیمارم اوست.

عکس پروفایل عاشقانه

عکس پروفایل غمگین

مجموعه ای از عکس پروفایلهای غمگین جدید برای پروفایل، نمونه ای از متن های غمگین و دلتنگی: حتی تو تلخ ترین لحظه ها هیچکی اندازه تو شیرین نیست. حتی تو شادترین لحظه ها هیچکی اندازه من غمگین نیست. یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم. دستهایم، چشمانم، صدایم، حرفهایم٬ بعد از تو، هیچکدام متعلق به من نیستند، من حالا تکه ایی از توام، که دارد عاشقانه در کائنات پرسه می زند.من همین یک نفرم در دلم اما انگار صد نفر مثل من از رفتن تو غمگینند. این روزها به غمی تازه می رسم من از پس هیچ غمی بر نیامدم.

عکس پروفایل غمگین

عکس پروفایل خدا

مجموعه ای از عکس نوشته های خدا مناسب برای پروفایل، نمونه ای از متن های مربتط با خدا: نگران آینده نباش چون خدا زودتر از تو آنجاست. خدایا، ماها یه آرزوهایی داریم که رسیدن بهشون واسه ما غیر ممکنه، ولی واسه تو غیر ممکن وجود نداره، کمک کن ما هم به آرزوهای غیر ممکنمون برسیم. خدایا همه رو به خواسته ی دلشون برسون. آرامش یعنی بدون هیچ قید و شرطی خدا رو داری.

 

برای مشاهده عکس نوشته های جدید و جذاب به سایت منبع(عکس تکست) مراجعه کنید.

منبع: سایت عکس نوشته

  • ۹۷/۰۱/۱۵
  • zakaria jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی