دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

مرجع دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

۷۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
فیلم آموزش کامل درس چهارم عربی پایه هشتم – عنوان: التّجربة الجدیدة (تجربه جدید) کتاب عربی پایه هشتم از ۱۰ درس تشکیل شده است. در این بسته آموزشی کلیه مطالب درس چهارم عربی هشتم در قالب ۱ ویدئو در مدت زمان ۴۲ دقیقه تدریس شده است. ویژگی های بسته آموزشی: زمان کل : ۴۲ دقیقه حجم فایل: ۵۵ مگابایت قابل پخش در کامپیوتر ، لب تاب ، تبلت و دی وی دی پلیر و تلویزیون هوشمند سرفصل های تدریس شده: درس چهارم: التّجربة الجدیدة (تجربه جدید) عناوین آموزشی: – ترجمه درس – قواعد ( فعل مضارع: سوم شخص مفرد – اول شخص جمع ) – تمرینات درس   در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی ، سوال درسی و غیر دزسی ، انتقاد یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید. ۰۹۳۸۶۱۷۸۳۰۳ (همه روزه ۸ صبح تا ۱۱ شب – حتی روزهای تعطیل) نوشته فیلم آموزش کامل درس چهارم عربی پایه هشتم – عنوان: التّجربة الجدیدة (تجربه جدید) اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan
  • ۰
  • ۰
فیلم آموزش کامل درس سوم عربی پایه هشتم – عنوان: مهنتکَ فی المُستقبلِ (شغل آینده ات) کتاب عربی پایه هشتم از ۱۰ درس تشکیل شده است. در این بسته آموزشی کلیه مطالب درس سوم عربی هشتم در قالب ۱ ویدئو در مدت زمان ۳۳ دقیقه تدریس شده است. ویژگی های بسته آموزشی: زمان کل : ۳۳ دقیقه حجم فایل: ۴۳ مگابایت قابل پخش در کامپیوتر ، لب تاب ، تبلت و تلویزیون هوشمند سرفصل های تدریس شده: درس سوم: مهنتکَ فی المُستقبلِ (شغل آینده ات) عناوین آموزشی: – ترجمه درس – قواعد ( زمان مستقبل ) – تمرینات درس   در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی ، سوال درسی و غیر دزسی ، انتقاد یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید. ۰۹۳۸۶۱۷۸۳۰۳ (همه روزه ۸ صبح تا ۱۱ شب – حتی روزهای تعطیل) نوشته فیلم آموزش کامل درس سوم عربی پایه هشتم – عنوان: مهنتکَ فی المُستقبلِ (شغل آینده ات) اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan
  • ۰
  • ۰
فیلم آموزش کامل درس دوم عربی پایه هشتم – عنوان: اهمیت اللغة العربیةِ (اهمیت زبان عربی) کتاب عربی پایه هشتم از ۱۰ درس تشکیل شده است. در این بسته آموزشی کلیه مطالب درس دوم عربی هشتم در قالب ۱ ویدئو در مدت زمان ۴۲ دقیقه تدریس شده است. ویژگی های بسته آموزشی: زمان کل : ۴۲ دقیقه حجم فایل: ۵۵ مگابایت قابل پخش در کامپیوتر ، لب تاب ، تبلت و تلویزیون هوشمند سرفصل های تدریس شده: درس دوم: اهمیت اللغة العربیةِ (اهمیت زبان عربی) عناوین آموزشی: – ترجمه درس – قواعد ( فعل مضارع- صیغه های مفرد ) – تمرینات درس   در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی ، سوال درسی و غیر دزسی ، انتقاد یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید. ۰۹۳۸۶۱۷۸۳۰۳ (همه روزه ۸ صبح تا ۱۱ شب – حتی روزهای تعطیل) نوشته فیلم آموزش کامل درس دوم عربی پایه هشتم – عنوان: اهمیت اللغة العربیةِ (اهمیت زبان عربی) اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan
  • ۰
  • ۰
فیلم آموزش کامل درس اول عربی پایه هشتم – عنوان: مراجعة دروس الصفِّ السابع (مراجعه به درس های کلاس هفتم) کتاب عربی پایه هشتم از ۱۰ درس تشکیل شده است. در این بسته آموزشی کلیه مطالب درس اول عربی هشتم در قالب ۱ ویدئو در مدت زمان ۵۱ دقیقه تدریس شده است. ویژگی های بسته آموزشی: زمان کل : ۵۱ دقیقه حجم فایل: ۶۵ مگابایت قابل پخش در کامپیوتر ، لب تاب ، تبلت و دی وی دی پلیر و تلویزیون هوشمند سرفصل های تدریس شده: درس اول: مراجعةُ دروس الصف السابع (مراجعه به درس های کلاس هفتم) عناوین آموزشی: – ترجمه درس – قواعد ( یادآوری قواعد سال های گذشته ) – تمرینات درس   در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی ، سوال درسی و غیر دزسی ، انتقاد یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید. ۰۹۳۸۶۱۷۸۳۰۳ (همه روزه ۸ صبح تا ۱۱ شب – حتی روزهای تعطیل) نوشته فیلم آموزش کامل درس اول عربی پایه هشتم – عنوان: مراجعة دروس الصفِّ السابع (مراجعه به درس های کلاس هفتم) اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan
  • ۰
  • ۰
تحقیق جایگاه آب در معماری سنتی و جدید آب به عنوان یکی از اساسی ترین عناصر طبیعی، از دیروز تا امروز، تأثیر بسزایی در شکل گیری و اثربخشی فضاهای شهری داشته و همواره جلوه های مختلف آن باعث تهییج و تحریک گرایش انسان به زیبایی شده است. ارزش های وجودی آب تنها از نوع زیبایی شناختی نبوده بلکه به عمیق ترین و درونی ترین بخش طبیعت ما باز می گردد. نقش آب در شکل گیری نخستین زیستگاه های انسانی پاسخی است به یک نیاز زیستی. اما وقتی فراتر از یک نیاز، خانه سازی و بنای مجموعه های مسکونی بار فرهنگی می گیرد، معماری پدید می آید و آب در زندگی انسان جایگاه هنری پیدا می کند و از خلاقیت هنرمندان و معماران مایه می گیرد. درک مفهوم آب در معماری همان درک معماری آب است. درک قوانین فیزیکی رفتار آب، احساسات ما در مقابل کنش و واکنش آب و مهم تر از همه نقش و ارتباط آن با زندگی انسان ها است. آب، به همراه خاک، آتش و هوا، عناصر چهارگانه تشکیل دهنده جهان هستی به شمار رفته است. در ایران باستان، معماری به سوی آب حرکت می کند و درکنار آن آرام می گیرد. ولی در دوره اسلامی آب در معماری حالت کاربردی پیدا می کند و معماران آگاهانه سعی می کنند تا به طبیعت تسلط یافته و آن را به نظم بکشانند و باشناخت قوانین فیزیکی و رفتار آب و درک نقش و ارتباط آن با انسان، آب را به درون معماری بکشانند. امروزه با گسترش بی رویه شهرها و آلودگی های ناشی از آن، حضور و تأثیر عناصر طبیعی چون آب در عرصه فضاهای معماری و شهری، سبب نزدیکی هرچه بیشتر انسان به طبیعت و کاهش فشارهای روحی و روانی او خواهد بود. آب در معماری باستان در ایران باستان آب پیام آور روشنایی و پاکی به شمار می رفت و از ارزش زیادی برخوردار بود. شاید به علت اینکه ایران کشوری کم آب بوده، این مایع حیاتی بین ایشان قدر و منزلتی والا داشته است. آب در نزد ایرانیان نه تنها برای رفع نیازها مورداستفاده قرار می گرفته، بلکه از لحاظ معنوی و روحی نیز تأثیر بسیاری داشته است. آب با قابلیت های مختلف خود مانند حیات، تازگی، درخشندگی، پاکیزگی، رونق و رواج روشنایی، سکون و آرامش و تحرک، احساس های متفاوت در روح و روان انسان گذارده است. به همین دلیل همواره در مکان هایی که ساخته دست بشر هستند، به صورت های مختلف برای خود جا باز کرده است. این مسئله در رابطه با مکان هایی مانند پارک یا باغ بیشتر چشمگیر است. زیرا عنصر آب به عنوان یکی از زیباترین زمینه های دید و یکی از موارد تکمیلی فضای سبز مورداستفاده قرار می گیرد. البته در این مکان ها وجود آب برای پاکیزگی محل و آبیاری درختان و گل ها یا استفاده برای سرویس های بهداشتی، ضروری و پراهمیت است. از دیدگاه تأثیرپذیری شکل هندسی باغ ایرانی از آب می توان دﻻیلی ذکر کرد ازجمله، قطعات زمین مربع یا مستطیل به دلیل نیت آب رسانی مزارع به عنوان سهل ترین راه آب رسانی، با طی کردن مسافت کمتر و جلوگیری از هدر رفتن آب موردتوجه قرار می گرفت در سده های گذشته ایرانیان باغ ها را بیشتر در زمین های شیب دار احداث می کردند و با ایجاد پلکان در مسیر آب، جریان ملایم آب، تند و پر سروصدا می شد. اصلی ترین عاملی که همواره به باغ های ایرانی حیات می بخشید، آب جاری بود که در چهارباغ ها، جویبارها و جوی های کم شیب و مارپیچی به حرکت درمی آمد و هوای باغ را مطبوع و دلپذیر می ساخت. در باغ های تزیینی که به حوض ها می پیوست، جدول ها معمولاً با سنگ و آجر ساخته می شد. در کف آب نماها و بیشتر جاهایی که آب در جریان بود، اغلب تخته سنگی با تراش سفیدرنگ یا با طرح های مختلف کار می گذاشتند که به موج آب، جلوه زیبایی دهد. باغ های قدیمی ایران اغلب در مناطق گرم و خشک و کم آب ساخته شده اند و دلیل احداث آن ها در چنین مناطقی، وجود چشمه های طبیعی و یا کاریز است. وسعت هر باغ بستگی به حجم و مقدار آب موجود برای آبیاری آن دارد. باغ های شهرهای خشک و کویری به علت گرمی هوا در تابستان، همواره اهمیت خاصی داشته اند که از آن جمله باغ های کاشان را می توان نام برد. باغ فین کاشان که از باغ های معروف دوره صفویه، زندیه، قاجاریه و هم چنین زمان ما است به علت وفور آب چشمه سلیمانی و حوض و استخر و فواره های فراوان و درختان کهنسال و عمارت های تاریخی، همواره جزو معرف ترین و پرجاذبه ترین باغ های کشور ما بوده است. در باغ های ایرانی، برای ایجاد محیطی آرام، خنک و پرسایه، چاره ای جز احداث جوی های آب در طول تمام باغ نبوده است و معمولاً این جوی ها در تقاطع ها به حوضچه تبدیل می شدند. آب از جوی ها که اغلب از حوضخانه عمارت باغ آغاز و در فاصله های منظم با استفاده از شیب طبیعی زمین با تکرار آبشارها به داخل حوضچه ها روان می شد. آب نما که از ضروری ترین عناصر ایجاد باغ محسوب می شد، بیشتر در مقابل عمارت باغ احداث می شد و بعد اصلی آن در جهت طول ساختمان و به شکل های مستطیل، مربع، چندضلعی و دایره بود. گاهی در داخل عمارت های باغ های قدیمی نیز آب نما ساخته می شد که در اصطلاح به آن محل، حوضخانه می گفتند. ساکنان باغ در روزهای گرم تابستان، به ویژه هنگام نیمروز، در کنار آب نما به آسایش می پرداختند. نقش آب در معماری اسلامی در دوران اسلامی نقش آب در معماری حالت کاربردی پیدا می کند. معماران این دوره کاملاً آگاهانه سعی کردند تا بر طبیعت تسلط یافته و آن را به نظم درآورند. آن ها به کمک منطق و تکنولوژی زمان خود به آب و طبیعت حیاتی رام شدند داده و آن را غنی تر ساختند. قبل از اسلام معماری به سوی آب می شتافت و در کنار آن آرام می گرفت. بعد از اسلام معماران با شناخت قوانین فیزیکی رفتارآب و درک نفش و تمثیل و ارتباط آن با انسان، آب را درون معماری آوردند. آب به نظم کشیده شده در شکل های هندسی در اکثر بناهای دوران اسلامی متجلی شده و به نحوی مرکزیت و وحدت در معماری، در آب شکل می گیرد. مرکزیت آب در معماری در دوران ساسانی از آتشکده آذر گشنسب و معبد آناهیتا بیشابور شروع شد. در دوران اسلامی ما شکل تکامل یافته مرکزیت آب در معماری را داریم حرکت پرموج آن در مفاهیم مذهبی، ادبی و هنری فرهنگ ما جاری شد. به این ترتیب آب چنان در ساخت و ترکیب بناهای ما وارد شد که عملاً نمی توان آن را از فرم ساخته شده جدا دانست. آب در مرکز کوشک ها و باغ ها، در میان حیاط های مرکزی مساجد، مدارس، کاروانسراها و خانه ها و غیره ظاهر شد. در معماری ایران مرکزی و کویری آب کمیاب و زندگی بخش سبب شکل گیری آب انبارها، پایاب ها، ساباطها و یخچال ها می شود. در مساجد آب علاوه بر نقش تطهیر خود جنبه نمادین نیز دارد. آب هم سمبل زندگی و هم سمبل مرگ است و چون پلی بین دنیای زمینی و عالم متافیزیکی عمل می کند. طبیعت آب پاک و مقدس است. روح و جسم انسان را می شوید و تطهیر می کند و او را به صورت یک آفریده نو و آزاد باقی می گذارد تا در آرامش به کمال برسد. وضو و غسل نه تنها جسم را از آلودگی ها پاک می کند بلکه سمبل پاک کردن روح از پلیدی و گناهان نیز هست. تطهیر با آب تمثیلی از زایش مداوم آفرینش است و احساسی از حیات تازه را به همراه دارد. تماس با آب در تمام حواس جاری می شود، تموج آن در ذهن انسان جاری شده و آرامش لازم را برای نمازگزاران ایجاد می کند. در مساجد آب به ۵ شکل نمایان می شود. پایاب ها (آب روان) آب نمای مرکزی میانسرا (آب راکد) حوض پیش خان (آب راکد) سنگ آبه ورودی (آب راکد) فواره آب نما (آب به صورت عنصری جنبشی) پادیاوهای قبل از اسلام با همه ویژگی ها بعد از اسلام در جلوی مساجد و زیارتگاه ها به نام وضوخانه جای گرفتند. “در نیایشگاه های کهن پادیاوهایی درجلوی در ورودی اما در عمق زیاد از سطح زمین می ساختند شاید چون آب روان روگذر کمیاب بود و ناچار از آب کاریزها و پایاب ها استفاده می کردند”، در مسجد جامع نطنز پایابی در حیاط مرکزی وجود دارد که آب قنات از آن می گذرد. مسجد جامع نائین نیز پایابی در گوشه حیاط خود دارد عمق این پایاب به قدری زیاد است که در پاگرد پله های ورودی شبستان مسجد قرار دارد. نقش آب در فضای داخلی بنا اگر بناها و فضاهای مصنوع باعث جدایی ما از طبیعت می شوند تا از سویی ما را از بعضی عوامل طبیعی حفظ کنند و از سویی دیگر درجای خود گویای قلمرو انسانی تر باشند و اگر این خصوصیت باعث می شود تا کالبدمان به یک شکل بیگانه تبدیل شوند که اگرچه مطلوبمان بوده است، اما کیفیتی سرد و مصنوعی دارد. پس نیاز به نوعی پیوند معماری و طبیعت دیده می شود که این موضوع در هنر معماری و باغسازی ایرانی به وسیله عنصر آب که به نوعی مقدس، ارزشمند و کمیاب ترین عنصر طبیعی بوده است حاصل شده است. این استفاده به نوعی بوده است که پیوند معماری و منظر پیرامون از طریق این عامل مشترک حاصل شده است و فضای حوضخانه که بدین منظور شکل گرفته است به نوعی فضایی واسطه و نیمه باز مابین فضای باز و بسته یا داخل و خارج است. به دلیل تقدس خاص آب در مشرق زمین و بخصوص نزد ایرانیان و مسلمانان، همواره عنصر اصلی در جانمایی و شکل دهی به فضاها بوده است حضور آب در باغ ایرانی شکل دهنده شخصیت محیط اطراف است. آب در باغ ایرانی نقش اصلی، درختان، گیاهان و گل ها بعد از آب مهم ترین نقش را دارند که جریان حضور آن ها خود ریشه در آب دارد. از دیدگاه تأثیرپذیری شکل هندسی باغ ایرانی از آب می توان دﻻیلی ذکر کرد ازجمله، قطعات زمین مربع یا مستطیل به دلیل نیت آب رسانی مزارع به عنوان سهل ترین راه آب رسانی، با طی کردن مسافت کمتر نوشته تحقیق جایگاه آب در معماری سنتی و جدید اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت اصول و روشهای اجرای بتن پیش تنیده و پس تنیده اعمال نیروهایی به سازه علاوه بربارهایی که سازه برای تحمل آنها طراحی می شودبه منظورافزایش ظرفیت باربری سازه؛یابه عبارتی دیگرایجادیک تنش ثابت به هرنحودلخواه وبه اندازه ی موردنیازدریک عضوبتنی.     دراثراین تنش،مقداری ازبارهای مرده وزنده درعضوبتنی،خنثی شده ودرنتیجه مقاومت باربری آن افزایش می یابد.     این تکنولوژی،یکی ازجدیدترین فرم های ساختمان سازی است تعریف   سقفهای بتنیدپیش تنیده   مفهوم   کاربرد   عملکرد   مزایا   معایب   الزامات   مفهوم پیش تنیدگی   تاریخچه   معرفی سیستم پیش تنیدگی   مقایسه ی بتن پیش تنیده بابتن (آرمه)   روش ها   کاربردها   عمل تصحیح درمحاسبات   طراحی سازه   مزایای استفاده تصاویر منابع علت پیش تنیده کردن بتن ضعف آن درمقابل تنش های کششی است. مقاومت کششی بتن = ۰/۱مقاومت فشاری میزان بارهای قابل تحمل برای بتن پیش تنیده خیلی بیشترازبتن مسلح است؛چون دراعضای بتن پیش تنیده فشاروجوددارد. اساس طراحی قطعات پیش تنیده،خنثی نمودن تنش ها یامتعادل نمودن بارهااست. دراثرپیش تنیدگی هیچ نیروی محوری ویالنگرخمشی بوجودنمی آید. چون فولاد ازچسبندگی خوبی بابتن برخورداربوده وضریب انبساط حرارتی آن بابتن تقریباًبرابراست ازسازه ی فولادی استفاده می شود. فولاداستفاده شده درسیستم پیش تنیدگی بافولادی که دربتن مسلح استفاده می شودفرق دارد؛این فولادبه قطر۵میلی مترودارای ۱۷/۵تا۱۹تن برسانتی مترمربع می باشد.   بتن پیش تنیده بتن پیش تنیده سازه‌ای است که مصالح اصلی آن که برای تحمل نیروها و انتقال آنها به کار می‌رود از ترکیبات بتن با انواع آرماتور‌ها است. مزیت‌های پیش تنیدگی در افزایش کارایی سازه‌ها است. پیش تنیدگی روشی است برای مقاوم سازی بتن یا مواد دیگر که توسط رشته‌های فولادی با مقاومت بالا‌ که با میلگردها انجام می‌شود و بطور کلی به آن Tendon یا همان فولادهای پس تنیدگی می‌گویند. با توجه به مراحل بتن ریزی‌، پیش تنیدگی بتن پیش تنیده می‌تواند به عنوان پیش تنیدگی و پس تنیدگی دسته بندی شود. پیش تنیدگی‌، فولاد مسلح را پیش از بتن ریزی تحت کشش قرار می‌دهد و پیش تنیدگی به پیوند ساخته شده بین فولاد مسلح کشیده شده و بتن سفت شده اعمال می‌شود. در تکنیک پس تنیدگی فولاد مسلح یا تاندون پس از بتن ریزی و بدست آوردن مقاومت مناسب کشیده می‌شود‌. در پس تنیدگی تاندون‌های فولادی در بتن با مقاومت مناسب در حفره‌های محفوظ قرار داده می‌شوند. نوشته پاورپوینت اصول و روشهای اجرای بتن پیش تنیده و پس تنیده اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan
  • ۰
  • ۰
فیلم آموزش کامل درس اول عربی پایه نهم – عنوان: اهلا و سهلا (خوش آمدید) کتاب زبان عربی پایه نهم از ۱۰ درس تشکیل شده است. در این بسته آموزشی کلیه مطالب درس اول عربی نهم در قالب ۱ ویدئو در مدت زمان ۶۸ دقیقه تدریس شده است. ویژگی های بسته آموزشی: زمان کل : ۶۸ دقیقه حجم فایل: ۸۵ مگابایت قابل پخش در کامپیوتر ، لب تاب ، تبلت و دی وی دی پلیر سرفصل های تدریس شده: درس اول: اهلا و سهلا (خوش آمدید) عناوین آموزشی: – ترجمه درس – قواعد ( یادآوری قواعد سال های گذشته ) – تمرینات درس   در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی ، سوال درسی و غیر دزسی ، انتقاد یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید. ۰۹۳۸۶۱۷۸۳۰۳ (همه روزه ۸ صبح تا ۱۱ شب – حتی روزهای تعطیل) نوشته فیلم آموزش کامل درس اول عربی پایه نهم – عنوان: اهلا و سهلا (خوش آمدید) اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan
  • ۰
  • ۰
پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس اول زبان یازدهم ( فهمیدن منظور مردم: understanding people ) کتاب زبان انگلیسی یازدهم دبیرستان از ۳ درس تشکیل شده است. در این بسته آموزشی کلیه مطالب درس اول زبان یازدهم در قالب ۱ ویدئو و یک جزوه ۲۶ صفحه ای در مدت زمان ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه تدریس شده است. ویژگی های بسته آموزشی: زمان فیلم: ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه تعداد ویدئوها: ۱ جزوه : ۲۶ صفحه حجم فایل دانلودی: ۱۶۴ مگابایت جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور با کیفیت بسیار بالا و قابلیت پرینت قابل پخش با کامپیوتر ، لب تاب ، تلویزیون ، تبلت و گوشی های هوشمند درس اول: فهمیدن منظور مردم (understanding people)سرفصل های تدریس شده:   – آماده شوید (get ready) – گفتگو(dialog) – کلمات جدید (new words) – روخوانی (reading) – درک روخوانی (reading comprehension) – گرامر (آینده ساده – کاربرد be going to) – شنیداری و گفتاری (listening and speaking) – تلفظ (pronunciation) – بخش دوم گرامر(اسم ها) + تمرینات نوشتاری در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی ، سوال درسی و غیر دزسی ، انتقاد یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید. ۰۹۳۸۶۱۷۸۳۰۳ (همه روزه ۸ صبح تا ۱۱ شب – حتی روزهای تعطیل) نوشته پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس اول زبان یازدهم ( فهمیدن منظور مردم: understanding people ) اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت اجرای سازه های بتنی پیش تنیده اعمال نیروهایی به سازه علاوه بربارهایی که سازه برای تحمل آنها طراحی می شودبه منظورافزایش ظرفیت باربری سازه؛یابه عبارتی دیگرایجادیک تنش ثابت به هرنحودلخواه وبه اندازه ی موردنیازدریک عضوبتنی. دراثراین تنش،مقداری ازبارهای مرده وزنده درعضوبتنی،خنثی شده ودرنتیجه مقاومت باربری آن افزایش می یابد.   این تکنولوژی،یکی ازجدیدترین فرم های ساختمان سازی است تعریف سقفهای بتنیدپیش تنیده مفهوم کاربرد عملکرد مزایا معایب الزامات مفهوم پیش تنیدگی تاریخچه معرفی سیستم پیش تنیدگی مقایسه ی بتن پیش تنیده بابتن (آرمه) روش ها کاربردها عمل تصحیح درمحاسبات طراحی سازه مزایای استفاده تصاویر منابع علت پیش تنیده کردن بتن ضعف آن درمقابل تنش های کششی است. مقاومت کششی بتن = ۰/۱مقاومت فشاری میزان بارهای قابل تحمل برای بتن پیش تنیده خیلی بیشترازبتن مسلح است؛چون دراعضای بتن پیش تنیده فشاروجوددارد. اساس طراحی قطعات پیش تنیده،خنثی نمودن تنش ها یامتعادل نمودن بارهااست. دراثرپیش تنیدگی هیچ نیروی محوری ویالنگرخمشی بوجودنمی آید. چون فولاد ازچسبندگی خوبی بابتن برخورداربوده وضریب انبساط حرارتی آن بابتن تقریباًبرابراست ازسازه ی فولادی استفاده می شود. فولاداستفاده شده درسیستم پیش تنیدگی بافولادی که دربتن مسلح استفاده می شودفرق دارد؛این فولادبه قطر۵میلی مترودارای ۱۷/۵تا۱۹تن برسانتی مترمربع می باشد. پاورپوینت اجرای سازه های بتنی پیش تنیده نوشته پاورپوینت اجرای سازه های بتنی پیش تنیده اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan
  • ۰
  • ۰
فیلم آموزش کامل درس دهم عربی پایه نهم – امانت کتاب زبان عربی پایه نهم از ۱۰ درس تشکیل شده است. در این بسته آموزشی کلیه مطالب درس دهم عربی نهم در قالب ۱ ویدئو در مدت زمان ۴۸ دقیقه تدریس شده است. ویژگی های بسته آموزشی: زمان کل : ۴۸ دقیقه حجم فایل: ۶۱ مگابایت قابل پخش در کامپیوتر ، لب تاب ، تبلت و دی وی دی پلیر سرفصل های تدریس شده: درس دهم: امانت عناوین آموزشی: – ترجمه درس – قواعد ( ندارد ) – تمرینات درس ( شامل مروری بر قواعد عربی ۹ )   در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی ، سوال درسی و غیر دزسی ، انتقاد یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید. ۰۹۳۸۶۱۷۸۳۰۳ (همه روزه ۸ صبح تا ۱۱ شب – حتی روزهای تعطیل) نوشته فیلم آموزش کامل درس دهم عربی پایه نهم – امانت اولین بار در یک وی دو - خرید و فروش فایل پدیدار شد. لطفا از لینک زیر دانلود کنید
  • zakaria jahan