دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

مرجع دانلود رایگان مقاله، کتاب، استاندارد و پایان نامه

  • ۰
  • ۰

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

اگر کمی با دقت تر به اطرافتان نگاه کنید به طور حتم اجسام زیادی را می بینید که می توانند به عنوان گلدان کاربرد داشته باشند. فقط کمی خلاقیت لازم دارید تا آنها را به گلدان های زیبایی تبدیل کنید. این ایده ها به شما کمک می کند تا بتوانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و از داشتن گلدان های دست ساز به خودتان افتخار کنید.

قوطی چای را دور نیندازید

این بار وقتی قوطی چای تان تمام شد آن را تمیز کنید تا به یک گلدان بازیافتی تبدیل شود. علاوه بر این قوطی های کنسرو خالی شده هم می توانند به عنوان گلدان مورد استفاده قرار گیرند. به این ترتیب با پیروی از قوانین بازیافت به حفظ محیط زیست کمک می شود.


pxsk3vvt ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

قوطی های کنسرو خالی شده هم می توانند به عنوان گلدان مورد استفاده قرار گیرند

آبکش ها هم گلدان می شونددر صورتی که می خواهید از پله خلاقیت حسابی بالا بروید به آشپزخانه بروید و به دنبال آبکش های رنگی با داشتن منافذ امکان زهکشی آب را برای گلدان فراهم می کنند. داخل شان خاک بریزید و گلدان را در حیاط قرار دهید در جای مناسبی قرار دهید.

oagkgi7o ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

داخل آبکش ها خاک بریزید و گلدان را در حیاط قرار دهید در جای مناسبی قرار دهید

لاستیک های رنگی در حیاط خانه

این بار هنگام تعویض لاستیک های ساییده شده اتومبیل شخصی تان، آنها را نفروشید. یک وسیله مناسب برای کاشت گلدان دارید که به زیبایی حیاط شما کمک می کند. چند قوطی رنگ بخرید و بعد لاستیک ها را رنگ آمیزی کنید. سپس با سلیقه خودتان آنها را در اطراف حیاط یا کنار هم بچینید، کف شان را یک تخته گرد قرار دهید و بعد داخل شان را با گل های زیبای فصلی پر کنید. می بینید که همگان این ایده شما را تحسین می کنند و گلدان هایی دارید که در هیچ خانه ای پیدا نمی شود! لاستیک دوچرخه یا سه چرخه قدیمی کودکان هم قابلیت تبدیل شدن به گلدان را دارد.

ipxlqrty ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

در لاستیک های ساییده شده و رنگ شده گل بکارید

فلاپی های قدیمی را گلدان کنید

شاید هنگام تمیز کردن یک کمد قدیمی به این نتیجه برسید که فلاپی های قدیمی تان دیگر قابل استفاده نیستند و استفاده از فلاپی در کل منسوخ شده است. در چنین شرایطی دست نگه دارید! کمی صبر کنید! شما یک شیء بازیافتی پیدا کرده اید که برای ساخت گلدان بسیار جالب است. کافیست یک چسب حرارتی داشته باشید و بعد فلاپی ها را طوری به هم بچسبانید که به یک ظرف مربع شکل تبدیل شوند. اگر برای اجرای این ایده از فلاپی های رنگی استفاده کنید گلدان های شما زیباتر می شوند. به این ترتیب می توانید تکنولوژی از رده خارج شده را دوباره به چرخه زندگی وارد کنید.

i7yj9dmf ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

از فلاپی های رنگی استفاده کنید گلدان های شما زیباتر می شوند

کاشت گل در کشوی میز

این هم ایده ای متفاوت است که امکان اجرای آن در بعضی از باغ ها و حیاط ها وجود دارد. اگر می بینید که در خانه یک میز تحریر یا دراور بدون استفاده دارید و تصمیم گرفته اید آن را دور بیندازید، دکمه خلاقیت ذهن تان را روشن کنید. پیشنهاد ما این است که داخل کشوها را با گیاهان آویزان مانند اطلسی پر کنید و بعد منتظر بمانید تا گل ها از داخل کشوها به بیرون سرریز شوند. می توانید روی سطح بالایی میز گلدان های زیبای دیگری قرار دهید و فضای جالبی را ایجاد کنید. این ایده در مورد لوستر قدیمی و از کار افتاده هم قابل اجرا است.

5xhw9awq ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

داخل کشوها را با گیاهان آویزان مانند اطلسی پر کنید

یک گلدان فانتزی

کیف های کهنه و حتی جا جوراب های بلند و چند خانه هم می توانند به شما کمک کنند تا در انتخاب گلدان متفاوت خلاقیت به خرج دهید. فقط کافیست جای مناسبی برایشان پیدا کنید، داخل آنها را با خاک سبکی پر کرده و بذر گیاهان مورد نظر را داخل شان بکارید. البته توصیه می شود که برای کسب نتیجه بهتر گیاهان فصلی را به این صورت کشت دهید چون ریشه نازک و سبکی دارند و در طول چند ماه می توانند در این محیط فانتزی رشد کنند. کف کیف ها یک لایه پلاستیکی را به عنوان عایق قرار دهید تا به دلیل نفوذ رطوبت، گلدان شما به سرعت پوسیده و از کار افتاده نشود. منافذ زهکشی را فراموش نکنید!

vvdzg54y ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

کیف های کهنه و حتی جا جوراب های بلند و چند خانه هم می توانند به شما کمک کنند

ظروف شکسته را رفو کنید

فنجان مورد علاقه تان شکسته و دلتان نمی آید آن را راهی سطل زباله کنید؟ در این صورت عمر دوباره ای به آن ببخشید. با کمی چسب فنجان را بچسبانید و به عنوان گلدان مورد استفاده قرار دهید. این فنجان های کوچک برای کاشت نشا یا کاکتوس گلدان های خوبی هستند. فقط توصیه می شود که کف فنجان یک منفذ کوچک ایجاد کنید تا امکان خالی شدن آب اضافی وجود داشته باشد.

a1tre03g ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

با چسباندن ظروف شکسته تان گلدان درست کنید

  • ۹۶/۱۲/۲۹
  • zakaria jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی